Promenad

Ok finns inte så mycket att säga egentligen.

Har inte gjort så mycket idag. Njuter av min lilla semester och en dag då jag är någorlunda frisk.

Var över till Farmor och sa Hej. Hon saknar resten av mina syskon som aldrig är där.
Men men.

Tog en promenad med Nord som var hur skön som helst!!! Behövligt.
Ska ta en i morgon om det så ska bli själv.

Jag är så tacksam över min familj!!!
Jag är så tacksam över mina andra familj!!!!
Jag är så tacksam över mina vänner som visar sig vara mina vänner.
Jag är så tacksam över Joel.
Jag är så tacksam att jag varje dag får andas och känna mig älskad.
Jag är så tacksam till allt liv här på jorden.
Jag är så tacksam för att jag uppfostrades av den mest underbaraste personen som någonsin levt på denna jord.
Jag är så tacksam för allt!

Syr 51:17-18
Det gick mig väl tack vare visheten
- honom som  gav mig den vill jag ära -
ty jag försatte mig att leva efter den;
jag strävade lidelsefullt efter det goda,
och jag ska aldrig stå med skam.
Jag kämpade hårt för dess skull,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0