Förkyld

Ringde sjukhuset idag ang min "förkylning"
Min familj bad mig att genast ringa sjukhuset när jag berätta för dem att jag låg sjuk och på vilket sätt.
Men lättnaden var när jag fick höra att jag bara har en vanlig sommarförkylning.
Jag försökte tala om att jag har ALDRIG varit så här dålig och bara haft en förkylning,
jag har ett riktigt bra imunförsvar, blir typ aldrig sjuk.

Men men, med tryck i båda öronen, näsan som snorar, halsen som gör ont, tänderna gör ont och bihålorna trycker på så VET JAG att det BARA är en förkylning ;)

Med råd från läkaren så ska jag bara sitta inne och ta de lugnt. "Sitt inne spela dator, kolla på film, allt sånt man vill göra nä'r det regnar ute. DET ska du göra nu" Fick jag som råd. Mycket bra tycker jag.

Saknar dock en löparrunda nu :/ Känner att jag har massa spring i benen. Men det var  viktigt att jag verkligen inte motionerade eller tränade på något sätt =( Blir lite vila vilket kanske är bra efter att ha tränatkonstant nu i flera veckor utan någon som helst uppehåll. Men i alla fall. Haha

Joel kanske kommer och ska ta hand om mig lite idag. 

PS ni som har varit med mig nu på sista tiden skulle hålla koll på om ni blev sjuka. Så hör av er om ni blir det :D
Då måste nämligen jag in och undersökas om jag bär på något otrevligt som SVININFLUENSAN ;)
Nej dåp ingen fara om det alls ;) Jag som drygar bara haha

Nu väntar första filmen för dagen :D

Kram på er alla och en blöt slemmig förkyld puss ;)

PS 25:4-5
Herre, lär mig dina vägar,
visa mig dina stigar.
Led mig i din sanning, lär mig,
Du som är min Gud, min räddare,
ständigt hoppas jag på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0