Film hos Pfeiffer

Kort inlägg nu. Ska försöka vara social med Joel nu =) Men inte ÄN... Först blogg

Okej vaknade i morse och kollade lite på TV, slappa ännu mer och sen blev det till att leta efter Karros nycklar som hon tapade bort igår när jag, hon , david och tobbe spelade spel.... BRA JOBBAT. Vi hade rivit ut hela lägenheten och kollat men inte hittat dem. Det visade sig att dem låg i soffan sen i alla fall.. Haha bra jobbat :/ Men men sen åkte hon hem för att käk a och jag dog i soffan. Hon kom tillbaka men drog lika fort för hon skulle köra paintball med Blåa. Jag passade så jag är sjuk... ISTÄLLET för detta då så blev det film hos Pfeiffer =)

Innan detta då så kom Joel och han hade planerat lite. Vi åkte ut och hade lite picknick det var trevligt. Sen åkte jag till Pfeiffer. på vägen dit mötte jag på Sören så vi tjålade en liten stund. Samt att det var nå killar som ville flirta med mig. De sa att jag var riktigt fin. Haha jag sög faktiskt i mig. Jag vart nöjd med hår och allt idag =) TREVLIGT Sen anlände jag till Pfeiffer. Nisse var juh redan där den lilla pungråtta till mähä haha Vi kolla Snålvatten och jäkelskap och sen kom Nord föri en stund =) Vi spelade nå spel nå tärningsspel.. Sen tjålade vi en bra stund och jag gick hem =)

Joel orkade inte möta mig sen när jag kom hem var hela lägenheten tänd i ljus och vi bara satte oss i soffan. Tänkte passa på att skriva lite blogg då han fick telefonsamtal.. Nu var han dock klar för längesen (A) Haha

Så nu bir det lite Mys =)

Natti natti

Gud vare med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0