Livet just nu

Känner för att skriva av mig lite.
Först ska jag säga att jag ligger till sängen igen på grund av min jävla mage. FAN att jag stressa sönder på gymnasiet. Ångrar mig som bara den.Okej jag fick bra betyg men var det värt det? Hela min hälsa blev satt på prov.  SUCK.

Igår hade jag massa trevligt i Andrés sommarstuga uppe i Baggbron. MYCKET trevligt. Vi grillade och spela spel. Käkade en massa god blåbärspaj och hade myspys. Jag hade massa trevligt i alla fall =)


I morse då. Ja jag fick reda på att jag kommit in på Japanskakursen jag sökte. Så ska läsa lite japanska till hösten. Det blir nog fett med nice =) Ser massa fram emot det i alla fall. Vet inte om det är min grej men det märker vi. Haha JAPANSKA juh det är juh coolt. Äntligen kommer jag hänga med EmmaPemma när hon håller igång =) Haha

Annars så vet jag inte riktigt vad som händer. Fick en släng av sleven av Nord idag. Hon anser att jag tar för stor plats för henne... Men VA!?!?!? Varför VILL du umgås med mig?? varför frågar du MIG om vi ska till Västerås. Varför varför varför? Fattar ingenting. jag kan prata av min och får folk att prata med mig.. Vet inte hur men det bara är så. Jag är inte den snygga bimbobruden som alla vill ha. Jag har någonting som är speciellt med mig som folk ser. Ska jag be om ursäkt för det?
En vän till mig sa "Jenny var bara dig själv då är du som bäst. Skit i va alla säger. Du är underbar och unik som du är och vi älskar dig för DEN DU ÄR, inte för den folk vill att du ska vara."
Försöker ta till mig. Och folk bör veta varför jag pratar så mycket. Det är för att gömma mig bakom saker jag inte tycker om. Det ÄR JUH JAG.. Jag fungerar så. Enda sen Mamma dog har jag varit så. Ska jag be om ursäkt för att Mamma dog då med?
Nej jag förstår inte vad som hände.. Tror du är förbannad för jag säger till dig att sluta upp med du vet vad... Men hur mycket sånt tror du jag orkar ta?? Att du ska hålla på på min bekostnad. Vi har pratat om det och du vet att jag tycker om dig men ... GUD var med mig nu!!




David, vill att du ska veta att jag finns här för dig. Vi fixar detta tillsammans som ett team!! Jag vet att vi klarar det. (Nu lät det som vi var tilsammans men så är verkligen inte fallet)

GUD jag ber Dig
Gud, var vid min sida

Gud, vaka över mig
Jag vet att Du vet vad som är bäst för mig
Jag lägger mitt liv i Dina händer
Hjälp mig att orientera mig fram i dessa svåra tider
Jag vänder mig till dig för att Du är allsmäktig och god
Du känner, Du kan, Du vet, Du är
Gud, jag ber dig

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är så sant Jenny. Vi älskar dig så som du är! Och alla människor har sidor som de behöver jobba med, så även du. Självklart har man olater, och svåra prövningar som din mammas död ger självklart spår!! Det gör dig inte till en dålig människa som ska ursäkta sig för den hon är. Det gör dig mänsklig! Fortsätt uppmuntra och ta plats! Det är din grej! Sen kan man alltid anpassa sig efter tid, plats och situation ;)

Älskar dig gumman! <3 KRAM!

2009-07-19 @ 01:10:44
URL: http://honjessicaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0