Vinter?

En ny dag är kommen och min rygg är inte alls bättre idag... Går som en 90 årig gammal tant (A) Haha men men så går det när man ska trotsa vädret och vara hurtbulle och ut och springa i halkan. Haha. Men men. Får se om jag uppsöker läkare för den snart. En av mina vänner tycker jag ska göra det men. Nja jag vet inte. Är det inte bättre på måndag då får jag gå dit. Ska se hur jag klarar med en innebandyturnering på lördag :O

I morse när jag vaknade var det alldeles vitt ute =) Man blir så glad ändå. Eller  alldeles vitt kanske är och ta i. Men det är vitt i alla fall. Några minusgrader är på sin plats så att det är alldeles lagom =) Så ja Dagen idag känns som en otroligt bra dag.

Fick massa pepp igår från en av mina vänner. Om man nu får kalla honom för min vän :O vet inte. Men i alla fall Haha. Så det känns som en bra dag i alla fall.

Har jobbatendel och föröker ha lite lunch nu. Tänkte att jag snat skulle updatera min stackars blogg som inte blivit alldeles så mycket uppdaterad men. Jag tror den överlever. Eller vad tror ni?? ;) Tonfisksallad ska jag äta idag för dem intresserade ;) Haha helt onödig fakta men. Så är de :D Haha. Läser man min blogg så gör man det på EGEN risk. Haha..

Nisse har efterlyst et fjortisvideoblogginlägg. och jag har tänkt att det kommer. Ska bara känna mig redo att förstöra min blogg först haha ;) Nej nu måste jag käka ochknalla tillbaka till arbetet!!!

Ha en bra vinterdag =)
Kram till alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0