Räddar världen

Idag har jag gjort en liten insats för världen. Är nyligen hemkommen från sjukhuset där jag har varit och lämnat 4.5 dl blod =) Jag tycker personligen att det är duktigt =) Hihi. Dra sitt strå i stacken lite granna sådär.

Känner mig helt normal. Känner inte alls av blodbristen =) Det är bra.
Senare idag så ska jag väg och prata med en kille som ska hjälpa mig få jobb utomlands!!! Ev NICARAGUA!!!! Hoppas hoppas hoppas!!!!

NU ska jag göra frukost åt herrn :D Så han blir riktigt glad när han vaknar. Tror dock han vaknade när jag kom hem men att han ligger och halvsover och väntar. Haha.. Dålig stil va!? Nej då jag skulle ha gjort samma sak tror jag! :D

GOD MORGON VÄRLDEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du har ett stort hjärta!!!!

2009-12-07 @ 16:00:26
Postat av: Tobias G

Kommer sakna dig om du åker :/ Men nice att vitaminerna gjorde sitt jobb då ;)

2009-12-07 @ 17:33:37
Postat av: Gustaf

Du är så fin! Tänker på så många andra ! <3

2009-12-07 @ 19:23:29
Postat av: Jonathan

Tänkom världen hade fler som dig!!

2009-12-08 @ 16:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0