min vän

Min vän du ska veta att jag älskar dig. Jag hoppas att du finnner frid och mår bättre snart. Jag och alla dina vänner ber för dig. Vi vill se dig skratta och må bra. Vi älskar dig och vi vill se dig lycklig!!! Det vill vi verkligen. När jag träffa dig första gången så stråla du ut energi och lycka!!  Jag vill se dig så igen. Den sprudlande person som du var då!! Jag älskar dig oavsett vad. Jag stöttar dig och finns där för dig i den mån jag kan. Sen kommer vi till den nivån  som jag inte kan hjälpa dig längre, jag kan fortfarande stötta dig men inte ge dig en hjälp du behöver. Men hoppas jag kan hjälpa dig att ge dig den hjälpen du behöver. Jag älskar dig!!!! Oavsett vilket stånd du befinner dig i!!!! JAG ÄLSKAR DIG!



Vaknade i morse av att mina grannar poppade Im yours - Jason Marz..... Hur kan man poppa den låten på högsta volym klockan 4.30???????? SUCK men men ...Vad gör man .. Klart man älskar sina grannar...... Eller!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0