Julafton -09

GOD JUL allesammans.
Idag är det den 24 December och det är julafton. Dageb började med att vi vaknade vid nio men jag och Jonte gick inte upp först vid halv elva  då hela familjen gick upp., Jag tror vi låg och väntade ut varandra... Men men ..  Massa frukost blev det och sedan alla matförberedelser och tända ljus och annat smått och gott som man skulle göra innan dagen gick alldeles för långt. Vid halv tre kom tomten som ... ja var ganska så rolig och rund under fötterna ;) Haha JÄTTEROLIGT hade vi ALLA. Det blev en massa julklappsöppning och sedan självklart Kalle Anka. Sedan MAAAAAAAAAAAAAT. Jag var så hungrig så jag trodde jag skulle dö. Och efter all julskinka, sill, jansson m.m. så var jag PROPPMÄTT.. Haah..

Nu har lag lekt med barnen här hemma och nu slappnar jag av med lite uppdatering av min blogg.. Det känns ganska skönt att bara sitta och smälta maten och bara ta de lite lugnt. AWESOME.. Fiick en hel del nice julklappar med :D För de som nu bryr sig om de :D Haha ...

Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva... Åker hem i morgon igen. Ska då förhoppningsvis träffa Belinda =) Har inte träffat henna på över ett halvår.. Hon börjar bli otroligt saknad.... Så HOPPAS verkligen vi hinner träffas innan hon drar hem!!! Men men den som lever får se...

Men vi fick en vit jul till slut. Jag är sjukt glad över det. Märks att man har växt upp lite då julstämningen inte alls är densamma som när man var 5 år och fortfarande trodde på tomten :) MEN idag fick jag mig en liten glimt då jag själv satt och skratta åt tomten. Dock så var anledningarna helt annorlunda men ;) Haha.. Det gör ingenting. Men saknar lite att vara liten och alla tycker att en är söt. Nu är man vuxen och folk förväntar att man ska ta en jäkla massa ansvar hela tiden :/ Men men måste väl lära mig leva med det... Jag är juh som sagt 20 år ... Snart 21 !!!!!!!!!!!!! INTE OK!!!!! Haha ångest JA

Julafton har då varit toppen. Nu ska jag tillbaka och leka lite mer med barnen!!!
Ha en fortsatt Trevlig Jul så hörs vi mer i morgon!!!
Kram till er alla!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Nisse

Folk tycker fortfarande du e söt... ;)

2009-12-29 @ 11:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0