Förändring


Jag ... Jenny Elizabeth Eldstål ...
Från bebis till barn, från barn till tonåring, från tonåring till ungdom, från ungdom till vuxen, från vuxen till?

Jag har gått från blyg till social, rädd till orädd, vekling till tuff, osminkad till sminkad ALLT detta för att hitta mig själv. Och söker... det gör jag fortfarande. Många tycker att jag är på väg åt rätt håll och andra tycker jag borde ha vänt för länge sen. Att jag färgade håret gjorde mig till emo enligt vissa. men JAG trivs med det.

Bara se på bilderna.... den till HÖGER är tagen i somras och den till VÄNSTER är tagen för någon vecka sedan. Utseendemässigt har det hänt en del JA, men jag är samma människa. Den människan som försöker varje dag, går igenom mycket motgångar men som alltid kommer ur dem med ett leende.

EN jäkla stark person, det är vad jag är. Jag har gått igenom förhållanden som de flesta drömmer i sina värsta mardrömmar, jag har sett min mamma dö, jag har sett nära och kära blivit mobbade och mycket mer. Men allt detta har gjort mig till den jag är idag. Jag ger inte vika för någonting. Folk kan tycka att jag är barnslig för att en ursäkt är viktig för mig, säga bakom min rygg att folk ska skita i mig då jag förstorar saker eller vad det nu kan tänka sig vara. Jag VET att jag är en bra människa och vill alla gott. De som inte vet eller har förstått det,, va va ska man säga till er haha. Kan bara skratta.

Jag är mig själv och idag har jag återigen bevisat hur vuxen jag är!..
Jag är stolt över mig och själv och min Mamma, hon om någon skulel vara stolt för den person jag har gått och blivit =) Och DET värmer mitt hjärta om kvällarna!!!


Kommentarer
Postat av: Hampus

Du är så himla fin. Både insidan och utsidan!! <3<3

2009-12-29 @ 21:50:53
Postat av: Nisse

Fan... du e ju rätt het... :O :) hårfärgen gör ju sitt så klart men... :) å helt RÄTT att ditt hjärta värms... :)

2009-12-29 @ 22:41:43
Postat av: Pontus

Håller helt klart med Nisse!!!! Ditt hjärta är större än någon annans!!! Sen är du jäkligt fin!!!

2009-12-30 @ 00:16:24
Postat av: Chrille

Många beundrare har du ;) Men du är så fin och du har ett hjärta så jag undrar hur du får plats med allt. <3

2009-12-30 @ 10:44:06
Postat av: Gustaf

Du är så fin Jenny!!!!!

2009-12-30 @ 19:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0