9 December


Bara för att jag är så jäkla bra!!!  Jag är bra och fin och duger precis som den jag är. Ingen kan eller ska få förändra mig. Det GÅR INTE jagär den jag är. Och det är jag stolt över =)

Min dag nu då. Haha den har inte varit så speciell egentligen. Har jobbat hela förmiddagen och sedan käkade jag lite lunch. Det blev tortellini med spenat smak. Var riktigt gott faktiskt. Sedan så bar det iväg till Arbetsförmedlingen då de ville ha massa uppgifter angående mitt jobbartid där. Och faktum att ALLA de anställda har sagt upp sig därifrån. SÅ nu har det startar en stor utredning kring detta. AF blev mycket positivt ställda till min öppenhet om vad som har hänt och allt. De hade även pratat lite med grillen och JAG ska absolut INTE ta åt mig av någonting grillen har sagt. Det är GRILLEN som har gjort fel. Känns otroligt skönt att få höra det från en tredje part. De kommer inte heller skicka dit några nya praktikanter. Så även det var skönt att höra. Då i den mening att inga fler kommer dit och blir illa bemötta och sedan tappar gnistan att söka jobb vidare. Men men. Bra som sagt nu att veta att ingen annnan kommer åka dit på samma skit som jag gjorde. Så det känns bra. Hoppas Grilen får råd att ANSTÄLLA någon efter alla konstens lagar. Hoppas de får rullning på det hela. Men men det visar sig.

Efter detta möte så for jag hem igen, käkade lite snabt och kände mig ganska stressad. Men men det fick gå. Så jag gjorde iordning all spanska och sedan drog jag mig ner till stan. Träffade mina elever sista gången för denna termin. Och som tack så fick jag massa gott fika, en julgrupp samt fyra trisslotter. (på trisslotterna vann jag 25 kr) Hur gulligt är inte det. Samt enhel del kramar och de hoppas att få se mig i höst igen =) Hoppas verkligen på det. Mer jobb till mig. Hihi. MEn ja så det var trevligt. Roligt med spanska. Vi lekte lite idag =) Det var den nivån vi alla orkade med.

Sedan nu ikväll så trodde jag att det skulle bli en lugn och sansad kväll men ICKE. Har varit ute med Kevin och tagit mig en liten kvällspromenad. Det var trevligt. Lekte en hel del med hans hund Kira också. Den är så söt men hon är lite rädd för mina gröna vantar. Vem är inte det?? ;) Haha.., När vi hade tagit en promenad så bestämde vi oss för att vänta på Lars som skulle sluta inom kort (trodde vi) men riktigt så blev inte fallet. Honkom ut ca 30 minuter efter vad vi hade räknat med. HAha. lite illa men när hon väl kom ut så stod Lars, jag, Kevin och Jeppe och härjade på som F*N. Det var kul. Jag fick mig några rejäla skratt som jag kände att jag behövde =)

Nu så ska jag borsta tänderna och sedan kura ner mig i sängen då jag fryser massor om mina stackars fötter som är som två isbitar. Stackars dem. Men men så kan de gå om inte haspen är på ;).

God natt mina kära läsare <3<3<3



Förresten detta är mitt kära pepparkakshus som jag och Tompa har gjort =) Visst var de fint!?!? KOMMENTERA NU DÅ!!!!!


Kommentarer
Postat av: Nisse

Det är alldeles underbart vackert!! :D jag skulle flytta in på stört om jag hade råd med hyran... Du är bra jäkla snygg i ditt nya porrfjun också må jag säga... :)

2009-12-10 @ 01:16:53
Postat av: Tompa

Du är så jäkla fin. Håller med Nisse. Älskar ditt hår nu. Du passar bra i mörkt. MEN din snygghet kan INTE jämföras med pepparkakshuset.. Sorry ;)

Love you

2009-12-10 @ 11:14:04
Postat av: Wiccy

Shit pomfritt vilket stiligt pepparkakshus! :D

2009-12-10 @ 16:31:52
URL: http://wannaknowmysecrets.devote.se
Postat av: Anonym

Va snygg du är!!!

2009-12-10 @ 17:44:04
Postat av: Chrille

Kul att höra att du mår bra. Du är finoch duger precis som du är. Likaså pepparkakshuset :D

2009-12-10 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0