10 December - 09


Jag ÄLSKAR mitt hår. Jag ÄLSKAR mig själv.

Japp en kort sammanfattning om dagen... Jag har inte gjort så mycket tror jag. Jag vaknar halv elva idag :O Men det var skönt. Vaknade med huvudvärk idag igen och pimplade genast i mig EN LITER vatten. och efter de så kändes allt mycket bättre. Sedan fick jag SMS av Lars att det skitit sig för henne med skjuts att åka ut till Årnebo för att hämta henens bil. Och som riktig vän ställer jag upp och fixar en bil och skjutsar ut henne. Känner mig som en räddare i nöden ;) SERIÖST. Jag tycker de va snällt i alla fall. Så skjutsar ut henne och sedan åker vi hem igen. Skönt att komma hem och pusta lite tänkte jag. BTW när jag skjutsade ut Elin så såg vi en riktigt stilig filur som var ute och cykla ;) Me Gusta Mucho

Efter bara en kvart fick jag besök av två personer soms tår mig varmt om hjärtat. Vi fikade lite och snackade allmänt skit innan de var tvugna att åka hem =( Menmen vi ses snart igen hoppas jag.

Träffade även lillasyster Sara när jag var ute och gick med Lars. Trevligt att få träffa lillsyrran igen. Var på tok för länge sedan. Så hoppas att vi kan planera in den där middagen vi prata om också. Det skulle vara oerhört trevligt.  Saknar juh lillsyrran!! <3<3<3<3 Saknar resten av familjen med. MEN får ta allt pö om pö. Försöker mycket mer än folk kan ana. <3

Sen efter allt detta så kom Tompa och sa att vi skulle träna. Först orkade jag verkligen inte .. Tills han sa saker som fick mig tillräckligt motiverad. Så styrka blev det idag =) Kändes otroligt GÖTT faktiskt :D

Blir lite trött på vänner som försöker pressa mig på andra vänners telefonnummer FASST jag säger nej en gång. Oj oj oj. Men men.

Nu på kvällen så drog jag och Lars över till David. Det var typ den mest trökigaste kvällen jag haft på hela året tror jag. HAHA. De satt och Spela "serious sam" och jag kollade runt på Internet. Tills David drog ut det med. SCHYSST, Vad fanns de då att göra? HAha körde spindelharpan ett tag... Men de blev tråkigt efter ett tag,, körde MS röj.. Men de blev också tråkigt efter ett tag. Så Tompa ringer och tröstar och ber mig gå hem. Så efter en timme så säger jag att jag ska dra hem .. Lars följer med.

Så ja de var i stort sett hela min dag. Nu sitter jag och pratar med mina favoritkillar i hela världen. Tompa, Joel, Fredik och NISSE!!!!!!!!!!!! Tycker om dem en himla massa =)

Nu väntar Rufus på att jag ska lägga mig. ska upp tidigt i morgon. Oj oj oj Får se hur de kommer gå till. haha. Men de går nog bra =)

Natti Natti vänner =) Puss å kram


Kommentarer
Postat av: anonym

Den var inte så kort. Men fin är du :)

2009-12-10 @ 23:21:36
Postat av: Anonym

Vad var inte kort?? Inlägget menar du? Håller med värsta novellen jue!

2009-12-10 @ 23:23:30
Postat av: Tompa

Drygt med folk som inte fattar. MEN du är otroligt fin och rar. Känner ingen annan människa som är lika omtänksam som du!!!

2009-12-11 @ 11:03:48
Postat av: NISSE

Oooooooh nisse fick stora bokstväver oxå... :O faaancy... :O

2009-12-12 @ 15:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0