CP

Usch va CP... Haft ont i kroppen hela natten. Olyckan igår satte sina spår trots allt :/ MEN det har inte varit mitt största problem. Min jäkla hemtelefon har pipit HELA natten .Eller nja de börja vid fem. Och sen med jämna mellanrum så har den pipit. Och vid sex då pep den enda tills jag tog tag i telefonen. BLIR MAN ARG ELLER? OH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visst skulle jag upp lite tidigare idag då jag ska iväg och tjäna pengar. MEN nån måtta får det väl vara. Suck!!! Jaja .. Vad är en bra sömn ... Haha...


Ikväll blir det lite mysglögg hos mig. Det ska bli trevligt. Hoppas jag hinner med en liten powernap innan detta. Annars kommer jag vara helt död.

Nu ska jag käka frukost och ta en lugnande kopp (te) Eller nåt. Så jag blir på bättre humör. Så jag inte skäller ut folket haha ;)

Ha en bra dag allesammans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0