Besviken

Så jäkla förbannad!!!
Hur kan vänner göra såhär!?!?!?!?

Så glad att jag har MIN kyrka bakon mig.

Nu är det iofs även en annan vän som inte alls har med kyrkan att göra som jag tycker att beter sig omoget... juger och går mig bakom ryggen. Och saningen i sig skulle inte alls såra mig.. Haha men alla dessa lögner och smusslande bakom ryggen som gör mig förbannad. Och hon ska kalla sig för min vän.. Hmm nja jag vet inte. Man berättar väl sanningen för varandra oavsett vad!? Och inte går varandra bakom ryggarna...  Men men, det får vara som det är. Ska lämna alla mina problem bakom mig och blicka framåt . HAha MÄNNISKOR...... Hur ska man kunna lita på dem!? Och jag VET att jag är en själv och att jag har mina brister.. MEN inte skulel jag ljuga och så för en av mina vänner... Inte på det sättet som min "vän" har gjort nu :/ Men men ... Ja ja

MEN har fått svar från ett ställe i Norge nu Så nu hoppas jag att jag drar dit i Februari =) Jag mot Norge. Här kommer jag :D:D:D Hoppas i alla fall att de blir nåt..

NU blir de pizza med Minea =) Måtse unna sig lite någon gång i alla fall Haha... Ska bli trevlgit =) Kommer en updatering senare.


Kommentarer
Postat av: Anton

Skit i henne tills hon ber om ursäkt. Hon står inte vid din sida. Det har du redan märkt så... Va med folk som får dig att må bra

2009-12-27 @ 16:55:46
Postat av: Elin

SV: en killkompis som jag gick med på ösby

2009-12-27 @ 17:25:59
Postat av: Chrille

Håller med Anton. Var med folk som får dig att må bra!!!

2009-12-27 @ 18:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0