8 December

Tiden går otroligt fort. Den går så fort så att jag nästan inte hinner med. HAha kanske inte riktigt så illa. MEN jag har svårt att förstå att det är ca två veckor kvar till jul. Jag hinner knappt med. Haha

Dagen idag då. Vaknade SJUKT sent. typ kvart över elva tror jag hon var. Så sovit 12 timmar inatt. Mycket länge men mycket behövligt. Så när jag vakna så var jag utvilad och redo att bekämpa världen. Så satte igång att diska och sedan jobbade jag lite. Sedan hörde min kära granne av sig och fråga om man ville med ut på en promenad. Om jag ville med på stan och handla lite. Så det gjorde jag. Vi var borta i ett par timmar haha. Stressad som man blev så skyndade man sig hem, lagade lite mat och försökte sedan jobba lite till. MEN när man har en viss Tompa här så är det svååååårt. Det lilla aset.

Sennu ikväll så var det tänkt att jag skulle slå in lite julklappar men hamnade framför TVn ist. Kollar nu på biggest looser på femman och dricker julmust samtidigt som jag härjar med Tompa. Han är lite besviken då han inte fått någon julklapp än. Haha, Det han inte vet om att den kommer men inte riktigt än. Det är juh inte jul än ;)

Annars har de inte vart så mycket mer. Ska kolla lite mer TV och sedan härja med Tompa. Sedan blir det nog en tidig natt för mig =) Så jag orkar med i morgon. Massa möten och jobb och det ena och det andra...

Ha en bra kväll mina kära läsare!!!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0