7 December

Oj vad dagen har varit lång idag.

Först vaknade jag klockan 7 när klockan ringde, jag trodde helt seriöst att jag skulle DÖ!!! Men det gjorde jag inte. Så istället för att dö så käkade jag en riktigt rejäl frukost och begav mig sedan till blodcentralen. Där lämnad ejaga 4.5 dl blod. Och som tack fick jag reda på att jag lider av stor vätskebrist och på tok för mycket stress. Ganska bra att kolla upp sig sådär ibland. Så nu blir det att pimpla vatten och TA DE LUGNT!!! Haha

Sen när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle ta mig en liten powernap då jag trodde att karln hade åkt till jobbet. Men han var ledig idag så då gjorde jag frukost på sängen till honom :O. Hur snällt är inte det!?!? Jag tycker det är otroligt snällt! Hihi. Sedan så somnade jag på soffan. Var helt slut. Sov ungefär en timme kanske. Så det var behövligt.

Vid ett så for jag iväg och träffade en riktigt skön snubbe. Jag var på intervju om ett jobb nere i Nicaragua. Så i tre timmar satt jag på en intervju och allt skedde på spanska. Förutom sista 10 minutrarna då han ville dubbelkolla så jag hade förstått allt. Vilket jag hade :D Stolt Svensk. Så sedan drog jag hem igen.

Där satt Tompa och väntade på mig. Haha. Han ville ut och fira med mat. Jag har juh inte ens fått jobbet än men han ville ut och fira mina spanskakunskaper. Det tyckte jag lät niiiiiice =) MEN slutar de med att vi kommer iväg då..... NEJJE. Late sak.. Han orkade inte. så OM jag bar ner honom till bilen så skulle vi käka ute. Då fick de vara. Haha så ingen mat för mig idag. Blev en macka.. Haha.. DÅÅÅLIGT... Men men.

Eftersom de inte blev nå restaurang så satte vi ihop ett pepparkakshus ist. Det blev riktigt fint må jag säga. Haha. Tompa ville skriva sitt namn över hela huset men de tillät jag inte. Jag gjorde glasyren samt satte ihop huset och han dekorera det. Så ja, det duger ;) Haha. Det var riktigt underhållande i alla fall. Kommer kort på det i morgon. Nu så ligger jag i hans knä och updaterar min kära blogg. Haha =) lite halvhungrig och massa trött. Så ska bege mig och borsta  tänderna och sedan sova =)

Natti Natti mina kära läsare!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0