6 december - sala

Dagen idag har varit en ganska lång dag.
Jag vaknade vid 10 då klockan ringde. Jag skulle nämlagen med Lars till Sala. Vi träffas vid elva hos henne och sedan drar vi iväg. Vi hann inte längre än till centrum i Fagersta först Lars kommer på att hon har fel jacka på sig. Och det betydde att hon inte hade med sig betalkortet eller körkortet. SUCKER.... ;) så vi fick vända. Så det gjorde vi och sedan gjorde vi ett nytt försök vilket gick bättre.

Vi började vår resa och stannade när vi kom fram till Avesta för att kolla in Pickaboo där samt ÖoB Så nu är ALLA min julklappar köpta förutom två :D Duktig jag är =) Haha köpte även Dumlachokladkaka. :O Den var helt okej var den faktiskt =) sedan fortsatte vi iväg till Sala.

Väl i Sala så åkte vi hem till Lars lillasyster och lämnade hennes hamster Jasper :D Hihi sååå söt. Sedan käka vi lite Tacopaj som var himelskt god må jag säga. Sedan gick vi till Ica och jag och Lars bestämde oss för att skjutsa tillbaka en vagn vi hittade på vägen. Och det gick bra .. Hihi vi köpte chokladpudding som vi sedan käkade upp =) Gott var de :D Haha sedan kolla vi lite på TV innan våran resa hem börja.

Och med Lars bakom ratten så var jag jätterädd ett tag. Kände mig nervös och orolig så jag satte mig och bad en liten bön om hur jag ville komma hem hel. Haha och se nu sitter jag här hel och ganska ren i alla fall. Lite ont i huvudet dock men. Det kan jag ta =)

Nu sitter jag och kollar på Filip och Fredrik. Sjukt skoj juh. Det är ett nice program... =) Tobias är här och äter massa nötter så jag ska bli riktigt sjuk tills i morgon då jag ska på blodgivning ;) Haha

Nu ska jag kolla på TV .

Kram till Alla!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Känner mig lite förolämpad att du inte litar på min körning. =/ har ändå kört i sthlm vid lunchtid utan minsta problem.

2009-12-06 @ 21:56:01
URL: http://viskandevargen.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Det är inte det att jag INTE litade på mig. Jag litade fult och hållet på dig efter det juh! Det var bara då jag blev nervös... Du ÄR grym!!!!!

2009-12-06 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0