4 december

Snabb updatering då jag vill lägga mig och sova omedelbart.

Vaknade som sagt 4.30 tack vare mina kära grannar.. Sedan var jag på möte hos AF som var OTROLIGT bra må jag säga!!! Otroligt. sweet!! Känner mig sååå pepp nu. Efter de så for jag hem till David och har redigerat film hela dagen. Jag har int eens hunnit med att äta någon riktigt varken lunch eller middag. Men men så kan de va ..

Sen efter redigeringen så har vi tränat till One... Ska bli så  skönt att ha de överstökat i morgon!! Ska bli SÅÅÅÅ skönt. Det är alldeles för mycket stress med de där... Suck..

Så ja efter en 16 H dag med bara arbete så kommer jag nu DÖ i sängen !!! Kram till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

STackare

2009-12-05 @ 23:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0