3 December

HALLÅ VÄRLDEN!!!
Är ni pigga och glada denna trevliga torsdagskvällen!?
Hoppas ni är lika pigga och glada som jag är =)

Japp dags för att berätta om min dag. För er som gärna vill läsa om den.
Har städat mycket i lägenheten idag. Har diskat upp nästan all disk i köket, jag har dammat av i vardagsrummet och lagt på lite mer dukar och ställt saker snyggt. Så nu börjar jag känna att jag trivs lite bättre här hemma. Det är soffan jag ska plocka undan ifrån nu samt mitt skrivbord sen är jag klar =) Yes... Tänkte göra klart allt idag men kunde inte av många anledningar =).

David kom förbi en stund och vi pratade. Haha plingade på dörren och jag öppnade, och han säger hur fint jag börjar få i min lägenhet. Jag fråga om han skämt och han klappade till mig på käften. Haha eller det var TÄNKT att det skulle bli på käften men slaget hamnade i ögat. Tack för den ;) Det är det första han gör när han kommer på besök - det är att slå ner människan han besöker. Haha. Det var inte med meningen men lite kul. (är fortfarande röd i ögat efter smällen :O)
Hoppas verkligen allt löser sig för dig vännen! Utan att säga för mycket så vill jag att du ska må bra! Du vet att jag älskar dig!! <3

Malin och Elin kom förbi en vända på kvällen. Mycket trevligt och det uppskattas otroligt mycket. Hoppas Elin har kul i helgen. Hon skulle ut på nå rackartyg :D Haha hopas ni damer får en underbar helg. <3<3  

Jag har även fått en kallelse till AF ang Grillen.
Nu ska dem till att göra en stor undersökning om VARFÖR tre stycken ahr slutat inom loppet av en månad . Och  jag ska dit för att ge mina åsikter om VARFÖR JAG sluta och så vidare. Så vi får se hur det går. Jag ska dit nästa vecka. Håller tummarna för mig.

Min rygg är inte så mycket bättre idag. David tyckte att jag skulle sluta springa och börja simma ist men. Nja jag vet inte. Sånt kostar juh det med.. Vet inte om jag vill lägga ut 1000 kronor i månaden för simhallen här i Fagersta. Känns ganska värdelöst faktiskt... Men men vi får se =) Eller så skulle jag behöva ha lite massage av en viss ******* ;) Haha.. Du har lovat så de kommer väl så småningom ;) Haha

Ja annars har jag nog inte så mycket mer att tillägga... Så om det inte händer nå JÄTTEspännande ikväll så hörs vi av i morgon. OM jag hinner updatera. Jag har en ganska så hektisk helg framför mig. Igen .. Men men de ska vi försöka lösa. ;)

All kärlek till er mina kära läsare!!!
Puss å kram!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0