22 December - 09

Dagen idag.. Ja legt med huvudvärk större delen av dagen... Men ja Tompa med.. Så vi låg och tyckte synd om oss själva ett tag. MOHAHAHAHHA ... Sedan käkade vi lite tomtegröt med massa julmusik och mys i soffan =) Sedan slog vi sönder pepparkakshuset... Det var gott.. Haha...

Jag var ner till syrran en vända. Och hela rummet låg i ludd efter hennes gosedjur.. Haha de va nån hund som hade rivit sönder de. Haha....

Men men Haha efter de så låg jag och pratade Wiccy. Vi båda insåg hur tråkigt vi hade så hon kom över :D Haha. Det var nice. Så hon kom över och vi härjade lite tills Tobias kom. Då blev de mer prat och så... Haha sedan skulle vi göra mat. Vi bestämde oss för tacopaj... Först klagade en av dem på att han/hon inte ville ha tomat, sen ville han/hon  ha en dip till grönsakerna och sedan dög inte filmen. Oj oj oj, vad tuppjuck jag fick. Haha.... Innan vi gjorde själva maten så skulle vi tina köttfärsen i mikron. Detta tänkte jag att vi kunde göra under tiden vi var på servus och handlade lite saker vi behövde. MEN de tog längre tid än vad vi trodde. Så när vi kom hem så hade vi en stor färdigkokt köttbulle i mikron... Haha. Det var lite svårt att få det till köttfärs till pajen MEN Jenny tog fram en sax och började klippa den stora köttbullen till små bitar och sedan blev det en fin köttfärs =) Haha. Vad kreativ jag är . Blir nästan stolt över mig själv =)

Efter maten så insåg vi att vi inte kollat på filmen så då gick vi in på felsms.com och läste massa skoj där =) Haha jag garva så jag trodde att jag skulle dö :D Haha sedan så skickade jag hem Tobias och nu ligger jag och Wiccy och snackar skit. Medan jag skriver här. Så bli inte förvånade om jag har tappat tråden lite här och var. Kan hända att jag skriver de jag säger till Wiccy ;) Haha ber om ursäkt för det i alla OM det nu skulle finnas nå sånt.

Nej Nu ska jag koncentrera mig på Wiccy.

Natti Natti folket =)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0