21 December - 09

Det är nu bara några få dagar kvar till jul. Och jag har inte riktigt fått den där julkänslan än. Det är vitt och jag har de mest underbbaraste vännerna samt familjer. MEN nejje. Julkänslan finns inte riktigt där än. Men de kanske kommer när jag faktiskt är hemma hos fosterfamiljen och får umgås med dem och så.

Annars idag då... Jo jag var ner till Sara och åt lite HallonKaka. Även Hanna var där så det var trevligt =) Efter de så sprang jag och Sara till tvättstugan och härjade runt. Sedan gick vi till stan och handlade massa bra saker till Sara :D Haha men attans vad kallt de va när vi gick hem. FY säger jag bara. På vägen hem så svängde vi förbi farmor och kollade så hon hade det bra. Fick även med oss julklappar hem :D Haha Farmor ... Hon säger att man kan svänga förbi och bara säga hej.. Men de går inte.. De skulle vi gjort idag men vi var kvar i 45 minuter. Haha

Sen drog vi hem och jag fixade lite käk. Sedan drog vi ner till Sara och hämtade upp hennes bokhylla hon inte har plats för. Så jag tänkte ställa upp den hos mig. MEN plopparna var för stora så fick inte ihop den. Haha Tompa har försökt han med utan framgång :D Så nu ger vi upp och bär ner den till källaren i morgon.

Nu blir de Vänner, mys och till sist SÖMN!!!!

Natti Natti

haha samt att jag har gått från 300 läsare om dagen till 15 HAHAHAHA Illa juh

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Vi är dina trogna vänner i alla fall!!! Inget skit här inte =)

2009-12-22 @ 12:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0