19 December -09

Vilken helvetisk dag.
Försökte prata ut med en vän som jag inte riktigt är på rätsida med. Men när han klankade ner på mig för att jag är "sjuk" (öm i kroppen efter olyckan, stressmagen SAMT personliga saker) och att det var bara skit då fick han åka hem. DÅ ville jag inte längre ha honom här.. VAD kan man ta som människa. JAG bad om ursäkt för det han ville att jag skulle be om ursäkt för. Men han bad INTE om ursäkt för de jag ville att han skulle be om ursäkt för. Så nej ORKA...

Efetr detta så bestämde jag mig för att skita i ALLT det ett tag så gick ner till Farmor och fikade. Det var trevligt.

Sedan kom Tobias en vända och sedan drog jag hem till Lars =) Mycket trevlig prick de där :D Så vi "kollade film" och snacka en jäkla massa..

NU kan jag se mig själv i Norge i februari någon gång. Jobbar och sliter och tjänar en massa pengar. Hoppas det verkligen blir så =)=)=)=)


Nu ska jag sova.. Se om Tompa kommer.. Haha... Han messa mig i panik och när jag svara så har han stängt av telefonen. :O Haha vad är det för stil...

NATTI NATTI mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0