18 December -09

Kass fredag.

Dagen började med att jag fick ett titthål till dörren :D Jippie I say!!! Så nu kan jag se vem det är som kommer. Så jag vet om jag ska va naken eller gå i overall när jag öppnar dörren ;) Haha..

Sedan drog jag till skolan och mötte upp Hanna där. Fick en liten julklapp av henne. Sååå fint =) Sen kollade vi på juljippot. Det var inte alls så bra. De enda som var bra de var Gunnar :D Så himla skön han är =) Haha. Efter det så gick vi hem till mig och käkade lite pepparkakor. Så det var trevligt. Sedan begav jag och Tobias oss mot stan . Han skulle hämta ut något paket och jag en handduk. Attans vad kallt det är ute nu.. Men NIIIIIICE!!! Var skönt med en promenad.

När jag kom hem fixade jag kalrt med tvätten och plockade lite. Satt och hade beslutsångest om jag skulle dra mig till pingstkyrkan och ha avslutning eller om jag skulle strunta i det. Jag bestämde mig för att skita i det. Och alla vet väl varför vid det här laget. Så Tompa kikade förbi och vi kollade  på film. Det var trevligt värre.

Har även fått lite dålig information idag men de vill jag inte dela med mig av här så hela världen kan läsa dem.

En guldstjärna vill jag ge till Anna <3 Den tjejen älskar jag otroligt mycket. Finns inga ord för hur bra hon är!!!! Awesöööööme !!!

Nu har jag skrivit till min "vän". Delat med mig av mina tankar kring allt. Nu är det hans tur att öppna ögonen och tänka lite. Får se vart det hamnar. Väljer han stolthet - eller våran vänskap. Det är frågan nu. Finns inget jag kan göra för att påverka hans beslut... Hoppas han öppnar ögonen och inser mitt allvar i detta.

Nu ska jag och Tompa kolla nästa film =) Sedan blir se sömn. Det blir bra då jag har OTROLIGT ont i ryggen!!!! Så nybäddad och nyduschad blir de senare sömn.. Me gusta =)

Natti Natti folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0