17 December - 09

Vilken dag. Först vaknade jag juh sjukt tidigt då min hemtelefon spökar.... Hmm Så jag och Tompa  kunde inte somna om så vi bestämde oss för att baka pepparkakor. Då var klockan ganska tidigt på morgonen och vi poppa på julmusik och bakade på. Det var trevlgit värre =) Haha. Hade de mysigt. En mysig morgonmed andra ord.

Mot dagen så var det dags att tjäna in lite pengar och det gick awesome. Haha sedan så gick jag hem. Massa bra musik i öronen, massa snö och känner en känsla i kroppen - lycka. Jag tog fram kameran och fotade lite =) Det är inte varje dag. Men kände mig på så glatt humör. På vägen hem så träffade jag en massa trevliga människor. Så var ute betydligt mycket längre än vad jag hade väntat mig. Så när jag väl kom hem var jag helt genomfrusen .. Uach vad kall jag var..Mina tår,,,, jag trodde jag skulle tappa dem. Allvarligt talat. Haha Usch det var hemskt.

Sedan blev det lite julmys med lite vänner. Det var jag, Nisse, Lars, Sara och hennes nya karl Linus, lillasyster Sara och hennes två vänner. Det var mer än trevlgit. Massa glögg och pepparkakor blev det. Samt lite knäck och tryffel och MUMS. Hade massa trevligt. Oj oj oj. Nu är julkänslan här. Jag fick även en julklapp från Lars. Fick en temugg fylld med knappar :D Godisknappar alltså:D Det var snällt gjort. TACK ska du ha. Du betyder massor. Även om jag inte skulel fått en kopp fylld med godis ;) DU är så knasig så jag älskar sig .. DU blir knäppare för varje dag and I like it!!! Fasiken vad jag tycker om dig LARS!!!! Oj oj oj

Ja annars nu så kom Tompa förbi. Han ville kolla så allt är okej. Han är så söt. Och nu sitter jag och halvsover i hans knä. Var längesen jag var så här trött vid den här tiden. MEN det är väl bra i och för sig.

Min vän. Jag vill att du ska må bra. Jag vill ringa dig och jag plågas varje minut då jag känner att jag inte kan göra de.. Det tar emot. och det är INTE stålthet som du tror. Det är så mycket annat som ligger bakom. Hoppas du faktiskt förstår. Jag vill ställa upp för sig, jag vill vara din vän, JAG STÄLLER UPP FÖR DIG OCH JAG ÄR DIN VÄN. I morgon kommer en ny dag med nya möjligheter. Se vad som händer. Du ska veta att jag tänker på dig!! Hoppas du ställer dig på fötterna snart!

Nu önskar jag alla mina läsare och alla andra en riktigt God Natt. jag hoppas att min telefon håller tyst inatt! Så jag får sova!!! NattiKram!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Chrille

Kul att du verkar må bra. Du har mått så bra den senaste veckan. Har det hänt någonting speciellt?? :D

2009-12-18 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0