16 December -09 Händelserikt

Oj vad de har hänt saker idag. Massa bra saker men även inte fullt så bra saker.

I morse när jag vakna och såg att all snö låg kvar så blev jag glad. Öppnade även fönstret och kände att det var några minusgrader i luften. Kände hur julkänslan växte inom mig =)

Jag for upp till stan och skulle uträdda lite bra saker dvs jobba haha Och på väg dit så far en lastbil över mig. Han träffade cykeln och inte mig men. Ja cykeln for en bra bit och smart som jag är så klarade jag mig utan att jag for med cykeln. (Ska börja använda hjälm i ALLA lägen) Så ja lagom förbannad vad jag. Lastbilschauffören stannade inte för att kolla om allt va lugnt. Han bara åkte vidare som om ingenting hade hänt.

Jobbade några timmar och gick sedan hem. När jag var hemma så kollade jag in om jag hade några blåmärken och så och de har jag. Men men de går över. Sträckt mig på ganska så många ställen med. MEN som sagt de går över.  När jag väl kollat så jag var hel så började mitt julbak. Mitt i detta kom jag på att jag var hungrig så gjorde även mat. Korv i ugnen med Mos =) Massa gott. Gjorde receptet som mamma alltid gjorde de. Längtade tillbaka. Efter maten så sprang jag ner till Vicevärden och prata med honom så i morgon ska jag få ett titthål :D JIPPIE =) Äntligen ... Haha. Sen satte julbaket igång igen. Lillsyrran kom upp och bakade med mig. Längtade ännu mer tillbaka på det förflutna. Mamma och vi syskon ,,,, baka och hade det mysigt. Ja drömma och minnas får man i alla fall.

Sen ringde en vän till mig och vi prata om hur vi ska gå vidare med våran gemensamma vän. Han skulle prata med honom då jag känner att jag inte riktigt kan det. Så hoppas det löser sig. Nämner inga namn så är ingen större skada skedd :D

Sedan blev de promenad med Lars till Servus =) Trevlig tjej den där damen. Var tänkt att vi skulle kolla på film idag men. Så blev det inte. Vi båda julbaka. Thihi. Men men får bli en annan dag =)

Det är min dag i stora drag=) Mycket trevliga saker men även mycket otrevliga saker. Så nu ska jag lägga mig en stund med Rufus och Tompa =) Han är en trevlig prick. Börjar nästan tro att han bor här :O Haha

Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0