15 December -09

En ny dag har då landat på våra axlar.

I morse när jag vaknade och drog upp mina persienner så såg jag MASSa snö ute. Det snöade en himla massa och jag kände hur ett ljus av hopp tändes inom mig. Massa snö och julkänslan kom krypandes. Jag studsa genast till köket och gjorde iordning frukost med ett leende på läpparna och sedan kollade jag mina mail. Och se Fredrik var inne och han gav mig mycket välbehövda och fina ord på vägen =)

Var sedan till kyrkan en vända och for sedan hem till Sara för att umgås hela efteriddagen. Vi bakade knäck och lagade mat. Samt snacka en jäkla massa good stuff =) Var välbehövligt.  Så spenderade eftermiddagen där. Otroligt trevligt. Förhoppningsvis så blir de glögg hos mig på torsdag så då ses vi igen =) Massa niiiiice.

Måste säga några ord om Linda!! Vilken kvinna det är. Hon är helt fantastisk. Hon är klok och sofistikerad, har svar på det mesta och är allmänt varm och kärleksfull. Hon får mig att må otroligt bra =) Hon vet vad hon ska säga för att få mig att le igen, känna mig värdefull och få mig att inse saker som ingen annan kan. Vilken kvinna. Jag är glad att hennes och min väg har korsats. Hon är otroligt viktig för mig!! TACK för att du är du!!! <3

Till sist må jag säga att jag är så sjukt stolt över mig själv. Mer än fem år har gått utan mamma. Och detta blir min sjätte jul utan min älskade mor. Jag har hunnit utföra så otroligt mycket! Tagit studenten med superbetyg, varit i Costa Rica, pluggat på universitet samt jobbat. Även varit arbetslös ;) Jag har gjort otroligt mycket. Även ställt upp för mina vänner och varit en mycket kärleksfull vän. Mamma skulle inte kunna vara annat än stolt över mig. <3 Känns som jag har hittat tillbaka en del av mig själv igen :D

Nu ska jag  och Tompa kolla på finalen i "Hells Kitchen" Kanske ni får en updatering om vem som vinner innan jag går och lägger mig sen.

Ha det bra folket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0