13 December -09

Välkommen Lucia, välkommen till oss. Vi har längtat så efter dig....

Ska först tilläga inna jag går in på dagen så IGÅR när jag kom hem och väl gick och la mig så somnade jag som ett litet barn. Det var sååå skönt =)

13 December ochd et har varit Lucia idag och den 3:e advent.. Och dagen har inte varit alldeles för speciell. vaknade och insåg att jag fortfarande inte har någon frukost.... Attans.. så vid ett börja jag bli hungrig och tänkte att jag måste ha mat. Så Tobias och jag drog upp på stan och handlade lite saker jag behövde till min matlagning =) Sedan så satte jag igång med mina kockegenskaper och lagade lite mat. Haha. Jag var ner till syster Sara och fråga om hon ville ha lite mat. Och det ville hon så jag sprang upp och gjorde iordning mat. Det blev Tacopaj. Riktigt gott blev de faktiskt. Ibland så blir jag imponerad av mig själv. Haha jag KAN juh laga mat =) Haha.. Oj oj oj. Så en trevlig liten middag hade vi tills hennes vänner ringde och stressa hem henne.. Men men Den lilla stunden jag fick betydde mycket =)

Efter maten så kom Tompa hem igen. Känns nästan som han bor här. Haha men honom tycker vi om. Vi var ut och sprang en kort vända idag. Intesivt en halvtimme körde vi. Det var kallt men skönt. Sedan blev det dush och mat =) Skönt att ha massa bra folk omkring sig =) Mår så bra nu =) Hela helgen har varit fantastisk. Och då har jag varit i Svenska Kyrkan och INTE med Pingst. Underligt kanske inte alls har med saken att göra men så är fallet.

Men i vilket fall somhelst. Nu ska jag sova lite då de blir jobb i morgon... SE jag jobbar mer än vad du tror .. Men de är juh inte tillräckligt mycket då jag inte har fast anställning eller hur var de!?!? ;)

Jaja ni vet vilka som betyder!!! Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0