12 December -09

Vilken helgalen kväll denna dag fick!!! (haha vet att de där såg dumt ut) Haha

I morse vaknade jag och var HUR TRÖTT som helst. Ville bara ligga hemam och hade ingen lust att gå till Kyrkan. Med någonting inom mig sa att jag skulle det. Så jag gjorde det. Och jag ångrar mig inte. Härjade med lite konfirmander, härjade med präster och diakoner och framförallt hade jag en trevlig stund. Det var skönt.

När jag väl kom hem därifrån så var jag riktigt trött. Fredrik bad mig sätta mig och meditera INNAN jag gick in i väggen igen. Och jag tänkte attd et kanske inte var en alltför dum idé. SÅ det gjorde jag - och somnade. Det var riktigt skönt MEN ganska dumt gjort då jag tänkte att nu kommer det bli svårt att sova när natten väl ärmar sig. Men kvällen skulle bli mycket roligare än så :D

Sara ringer och säger att jag visst bör komma upp och kolla på film med henne och Linus. Och det gjorde jag. Och jag tog med mig Nisse och Tobbe. Och det var helgalet. Eller jAG var helgalen ;) skillnaden är hårfin. Haha. Men ja vi hyrde i alla fall "Drag me to hell" (Den var INTE bra rekomenderar den inte, även om jag blev rädd vid vissa tillfällen men nej, inget jag skulel rekomendera.) Fast först hyrde vi en annan film som inte fungerade... Så vi hyrde en annan, den funkade inte heller och DÅ lyssnade Sara på mig då jag sa att det kanske var DVD-spelaren de va fel på. DOH ;) Haha. Efter filmen så kollade vi på lite TV och allmänt härjade runt :D

En sjukt galen rolig kväll helt enkelt. Åh vad jag älskar dem människorna otroligt mycket!!!

Nu har Tompa väntat LÄNGE på mig och vill att jag ska sova. Så jag får la lägga mig ner då :D
Natti Natti mina vänner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0