11 December -09

Oj vad trött jag är och klockan är snart tolv. Haha...
Dagen började med att jag gick upp vid åtta för att åka och prata med Personalstrategerna. Det var lite intressant faktiskt. Hihi. Sedan åkte jag vidare till Försäkringskassan och fixade med pengar. OCH insåg då hur bra Caedmon´s Call verkligen är. SÅ sjukt bra låttexter dem har. Blir så glad :D Efetr försäkringskassan så drog jag ned till banken och fixade med ännu mera pengar =) Känner hur otroligt mycket jag har växt =) Känns faktiskt bra. Haha. Jaja sedan ixa jag lite grejjer jag behöver till lägenheten och sedan hem. Kollade lite på TV och sedan var de julklappsinslagning som gällde.

Vid tre så messar jag lillasyrran och frågar hur allt går för henne med den nya lägenheten och allt. Hon hade precis flyttat över alla grejjer. Sweet så jag drog ned till henne. Hon bor alldeles under mig. Haha. Detta radhus kommer bli värsta Eldstålshuset. Haha. Så ja vi bestämde att vi skulle ha tacoskväll hos mig. Så Sara drog iväg och inhandla lite saker och jag drog till Lindgården och försökte göra lite nytta. SÅ kollade på luciakräningen och sedan hem igen. Handlade det sista på Servus som vi behövde till maten.Sedan sprang jag hem och fixade det sista innan mitt finbesök skulle komma ;) Vi käkade och kollade på idol :DMYCKET trevligt att få umgås med systeryster igen<3 MYCKET värdefullt.

NU ska jag sova så jar orkar med morgondagen. Job jobb jobb. Vissa tror att jag itne jobber eller hur herr *****. Blir så trött. Haha... tror att du kan komma hit och komma. Ja ja.. Shit the same!!

Lång dag i morgon. Nästan så jag ska lyssna på Fredrik och bara ta de lugnt. Känns som jag skulle behöva det. Han är klok den där Fredrik även om det gör ont att erkänna det ;) Haha. Nej menvisst.

Vill även skänka en tanke till Nisse som är iväg på konsert. Hoppas han har de bra. men han har de nog mer än bra. Han har de nog bättre än AWESOME!!!! Jaja de va tankar till Nisse :D

NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad gullig du är som skickar tankar till Nisse när han har det helt bättre än awesome :D Sött. Hoppas du tar de lugnt idag, DU behöver det!

2009-12-12 @ 10:23:09
Postat av: Nisse

OOOOOOOOOOOOOOOOH VA JAG HADE D AWESÖÖME!! :D:D:D å tack... :)

2009-12-12 @ 15:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0