Västerås

Dagen började med att den var fullbokan.
Men så blev inte fallet.
Haha det blev ignenting av någonting istället.

Men sen pratade jag med Wiccy och hon skulle till Västerås
Det slutade med att jag skjutsade dit dem.
Hennes mamma hittade inte inne i Västerås så jag fick köra dem.

Tro det eller ej men jag hittade helt själv in till centrum.
Ut igen och till eriksslund samt hem igen!
JAG ÄR SÅ STOLT!

Hah ajag klarade det liksom
Blev lite skeptiskt själv men.
Det gick juh =) haha

Sen var vi med om massa roliga saker.
Som att de inte visste  hur ett parkeringshus fungerade
till varför det finns viltstängsel *;)

MASSA SKOJ hade vi i alla fall.

Nu ska jag Joel och Thomas spela spel!
Ha de gött folket


Syr 9:14-16
Lär känna dina medmänniskor så noga du kan,
och rådgör sedan med dem som är visa.
Med kloka män skall du föra dina samtal,
och allt vad du säger skall röra den Högstes lag.
Ha rättfärdiga män som gäster vid ditt bord,
och låt gudsfruktan vara din stolthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0