Ungdomsläger

I fredags åkte jag till Sundbo för att vara med på Ungdomsläger.
Det har varit supernice men haft sina stunder.
Det niceiga var att tanken bakom allt så skulle vi lära känna varandra.
Och nu känns det lite bättre =)
Alla underbara människor som man bara tycker om alldeles för mycket.
Nej helt super.

Vi hade en liten landslagstävling.
Vi blev uppdelade i fyra länder.
Jag, Perra, Lucas och Jessica var Azerbaijan.
Först låg vi sist med VÄLDIGT många poäng.
Sen sista dagen Alltså lördagen (Haha) så vann vi alla tävlingar.
Först på morgonen var det någon stafett sak.
En person skulel först käka ett colasnöre, nästa käka två kex, tredje personen (jag)
skulle drick ett glas vatten med två tamponger i munnen,
tredje personen skulle käka mer kex
och sista personen ett colasnöre. HAHA vi ägde på de där!!!!!!
Sen på kvällen blev det fotboll! Vi vann!!!!
Så vi vann HELA tävlingen!
Mycket bra gjort av oss! Stolt Azerbaijanare ;)

Haha
Jag har även verkligen kommit fram till att jag måste träna upp mitt pokerface.
I spel och så kan alla vinnna över mig för att jag avslöjar hela tiden vad jag fåår och så.
INTE BRA, Här måste jag skärpa till mig .... Fy på mig (A)
Men Ericär glad för det. Då kan han juh vinna ;)
Nej då han är bra.

Nu har alla fått för sig att flytta också.
Blir så ledsen.Usch jag flyttar jag med.

Joels Pappa har äntligen vaknat upp.
För er som inte vet så har han legat inne och opererat hjärtat.
Läget har varit kritiskt läng men igår slog han upp ögonen!
Under kan ske!!!

Blir sååå glad =)

Nu ska jag lägga mig bredvid min ögonsten lite =)
Det var en liten updatering om helgen i alla fall =)

Kram på alla!

Rom 14:7
Ty ingen av oss lever för sin egen skull,
och ingen dör för sin egen skull.

Kommentarer
Postat av: Tobias Gustavsson

Glad att han mår bra nu :)

2009-08-16 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0