Udda Lördag

Jajamensan vaknade ganska sent på grund av gårdagens bravader.
Men men drog till systemet och handlade lite inför ikväll =)
NIIIICE

Sen hem igen och satte mig.
Kolla mail och så vidare då david plötligt ringde.
Det var dags för lite age hos honom.
Jag cyklade genast dit.. HIhi De gick skapligt.

GRILLNING hos Krantz stog näst på tur. MYCKET trevligt.
Haha hamburgare och glass och mycket volleyboll och trevligt sällskap.
TACK för det.

Skynda sig hem igen och gjorde mig iordning för folket fr att sedan förfesta hos mig.
Sedan förfesta vi hos Lars lite. Haha två förfester all in one =) Haha

Green Man stog näst på tur.
Mycket bra musik och trevligt folk =)

TACK för en inderbar kväll/dygn.

Mer detaljer kommer i morgon eller någon annan dag då jag orkar.

Kram kram

TRÖTT PÅ ALLT SKIT I VÄRLDEN!!!!

Hab 1:2-3
Hur  länge, Herre, skall jag ropa
utan att du lyssnar,
kalla dig till hjälp mot våldet
utan att du griper in?
Varför låter du mig bevittna ondskan?

Kommentarer
Postat av: Jens

Age of Empires?

2009-08-02 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0