Tennis

Dagen idag började med lite styrketräning här hemma.
Sen när Joel åkte så drog jag till gymmet och tog ut mig ordentligt i 90 min.
Inte nog med det så drog jag till Karro som stod på tennisbanan.
Där spelade jag Tennis för första gången i mitt liv.
Där var jag ungefär i tre timmar.
Så efter tennisen hade jag då tränat ca 5 timmar.
Känner mig duktig.

I morgon blir det bara lite löpning.
Kanske en 30 minuter.
Måste juh tänka att jag nyss legat sjuk....
JOBBIGT värre men. Tar det lugnt så =)

Efter dessa tre timmar på tennisbanan i denna underbara sol så gav det resultat
Lite nya ränder har jag.
Fick en ganska så fin tillsats till min bränna.
Jag är nöjd.
Både med brännan men ävenmin prestation på tennisbanan.
Trodde att jag skulle vara värre än så.

Efter tennisen så drog jag och Nord hem till mig och dega i soffan.
TACK vännen, precis vad jag behövde!
Ett guldhjärta ger jag dig!

Nej mer skriver jag i  morgon innan jag drar iväg på äventyr och kommer vara svår att kontakta.
Nja mobilen finns alltid men .. Ah haha...

Natti Natti

Ps 30:2-3
Jag vill lovsjunga dig, Herre,
ty du drog mig upp ur djupet
och lät  inte mina fiender triumfera.
Herre, min Gud, jag ropade till dig
och du gjorde mig frisk.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0