Tacos+Tårta

Jag, Pfeiffer och Nisse bestämde oss för att göra en klassisk Taco/tårta kväll.
Jag och Pfeiffer drog upp till Nisse där vi satt och kollade på SCRUBS
Så himla niiiiiice... Mycket trevligt.
Sen gjorde host VI tacos .
Det blev riktigt gott. Fast jag inte klarade av det riktigt haha.
Jäklar vad kladdigt det blev idag.. Men men det gick att äta ;)
Sen gjorde vi tårta.
Maräng med bär och daim ;) Så jäkla nice!!!!

Sen blev det lite mer Scrubs och sen drog vi fram gitarren och satt och spela och sjöng.
Jag och Pfeiffer sjöööng sååå fint =) haha

Nu har vi bestämt att alla måndagar framöver ska vi ha middagskväll!
Såå niiiice..
Det kommer behövas massor.
Vi tre umgås alldeles för lite helt enkelt.

Men dagen har varit så nice.
Kan faktiskt gå och lägga mig snart och känna att jag gjort någonting bra =)

Nu pratar jag lite med Karro =)
Får en updatering om hur skolan går =)
Verkar vara nice. Hoppas att det ordnar sig för dig :D
Kram kram

God natt Folket =)

Syr 1:11-12
Gudsfruktan är en ära och en berömmelse,
en lycka och en festglädjens krans.
Gudsfruktan fyller hjärtan  med fröjd,
ger lust och glädje och ett långt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0