TACOS

Farmor har tagit en del tid av mig idag.
Sprang ned till henne då jag vaknade i morse
Satt där i någon timme och sedan tog jag med hennes klocka ned på stan.
Böt batteri i den och sen satt jag på AF i en timme.
Haha fick världens krångligaste blankett man måste fylla i som skulle kunna vara så mycket lättare
OM jag fick designa den.
TOM AF tyckte om mitt förslag =) haha

Sen sprang jag till Domus och handla  lite.
En hel kasse för bara 89 kr tror jag att det var.
Helt otroligt. Mycket bra gjort.
Sen drog jag hem efter att ha mött massa folk.
Bland annat Hanna min syster, Elin Wahlsten, Sofia Hedman, Lii och Tova Eldstål m.fl.

När jag kom hem möttes jag av Karro.
Vi satt ute i den härligt varma solen och mös.
UNDERBART
Sen dampa jag loss
"På en pinne
I Atlanten,
Satt en liten, liten MÅS
och han vicka hit och dit.
Och så släppte han en skit. (pruttljud)
Bara på skoj, Skepp och hoj
BBara på skoj, Skepp och Hoj"
Den satt jag och sjäng i en halvtimme.
Lite olika varianter och stilar. Haha UNDERBART flumm!!

Sen vart det farmor igen där jag satt i någon timme till
Tills Wiccy ringde och fråga vart jag var någonstans.
Så jag sprang hem. Vi satt ute och snacka skit
Sedan gick vi in och bestämde att vi var hungriga.
Ingen av min mat dög så vi gick till Domus igen och handlade TACOS
Det tog två timmar för oss och handla.  PGA att jag träffa så sjukt mycket folk att prata med.
FÖRLÅT Wiccy.

Sen hem och lagade mat och vi åt tills jag storknade!!!
Gott var det.
Sen kunde Karro inte koma.
Blev lite besviken... Men men hon har väl säkert en bra anledning till varför hon hellre ville vara med Fia.....
Aja jag är van

Tobbe kom och vi tre spelade Sjömansbiff!
Haha sjukt flumm.
Allt spårade men mycket skratt blev det!

Nu vill Wiccy sova.
Så en lång updatering om ingenting..
Eller jo Mitt liv. De e juh nice kanske. haha ;)
Annars skulle ni väl inte läsa mig blogg ;) hihi

Jo sen lämnade Joel mig idag..
Tänkte updatera det i morgon då Wiccy vill sova.
MEN SAKNAR DIG REDAN JOEL!!!!!

1 Kor:12-13
Ännu ser vi en gåtfull spegelbild;
då skall vi se ansikte mot ansikte.
Ännu är min kunskap begränsad;
då skall den bli fullständig
som Guds kunskap om mig.
Men nu består tro, hopp och kärlek,
dessa tre,
och störst av dem är kärleken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0