slödag

Idag har det inte hänt någonting.
Så ska göra en patetisk updatering ;)

Var över till Lars och hämta första Twilight boken. Det är så
Ska börja läsa dem hade jag tänkt Haha.

Sen var jag hemma och David och Sara kikade förbi.
Massa trevligt tycker jag.
David kolla ävenpå min dator som säger upp sig.
Blir att köpa en ny till hösten.
Vart jag nu ska få dem pengarna ifrån :/

Sen drog jag och Sara till Lindgården och körde lite HATAMANA :D
Vi gjorde förhoppningsvis någonting bra oxå ;) Haha
Trevligt värre.

Sen på hemvägen så gick jag förbi servus där jag träffa Lars.
Sweet
I Kassan stod Dennis.
En kille som är så himla lik en jag vet känner några av mina vänner.
Det är så sjukt för de är så sjukt lika + att de heter samma sak!!!!
Åh allt blev pinsamt i alla fall när jag väl öppnade min mun.
PINSAMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eler nej de var det kanske inte. Men det skulle kunna bli.
Jag bad massa om ursäkt sen gick jag. Haha
Kommer bli flumm och dra dit igen .
Hoppas inte han jobbar då. Haha

Det var min dag. Kul liv va???

Vill bli frisk från min förkylning med så jag kan sätta igång och träna igen .. Grrrr

Syr 30:14
Bättre fattig men frisk och stark
än rik och plågad av sjukdom


Kommentarer
Postat av: Karro din trogne vänn

Hehe jodå med den va rätt nice du :P klart det ska va lite pinsamt och flumm ibland XD jag hoppas han står i kassan nästa gång du och jag går dit... så jag också får skratta lite ;) hehe

2009-08-27 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0