Mår så bra

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig.
Men jag mår så himla bra.
Ständigt ont i huvudet men jag mår bra.

 


Bör vara ledsen över Joel
Förbannad på Tim .
Men nejjag mår bara bra. Känns som om jag står på fötterna och redo att rädda världen!

JAG MÅR SÅ HIMLA BRA!!!!!!!!!!!!

Känner att jag måste skylta med det nu medan det fakitskt är bra.

Börjat träna igen!!
Allt är på topp.
Eller nej där ljög jag.
Men ska juh träna mig till rätta när det gäller den biten!
Det blir nog bra.
Massa träningsvärk har man juh i alla fall och det lär juh visa på att an gör någonting bra i alla fall.

Känner alla mina vänner som älskar och stöttar mig!
Min underbara fosterfamilj som älskar mig!!
Allt känns så himla bra.
Just nu saknar jag ingenting i livet.
Joel har jag i mitt hjärta-.

Har dragit igång i Svenska Kyrkan igen!
Im BACK!!!!!!!!!!!!!!!

Ikväll blir det jobba som gäller.
Ska till Lindgården och ta hand om konfirmanderna. Det ska bli nice . Ska hålla i lite andakter och lekar. Hoppas på en mycket trevlig kväll/natt tilsammans med assistenter, konfirmander, präster och diakoner MEN även vad annat folk lindgården har att erbjuda.

JAG MÅR BRA!!!!!!!!!!!!!

Mat 19:19
Visa aktning för din far och din mor
och Du skall älska din nästa som dig själv.

Kommentarer
Postat av: Karro din trogne vänn

Va unerbart Jenny att du mår bra igen :) jag är så glad för din skull^^. Skulle bara vilja komma och kram om dig... men kan ju inte det :/ jag får skicka den på mail ;)

2009-08-28 @ 15:20:01
Postat av: Firesteehl

Tummen upp :)

2009-08-28 @ 18:12:22
Postat av: Anonym

Du är så himla fin <3

2009-09-02 @ 22:13:50
Postat av: Anton

DU är det finaste jag sett!

Kan man få mobilnummer eller liknande?

2009-09-02 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0