Lilla Adina

Måste skriva ett inlägg för Todde och Nettan!
Idag klockan 15.24 fick detta par en dotter som kommer att heta Adina.
Hon vägde 2945 och var 47 cm vid födseln!
Förlossningen tog bara tre timmar och det utfördes helt utan bedövning.
När Nettan kom in till BB hade hon redan öppnat sig 4cm!!
Efter bara 1.5 h så var hon helt öppen (10cm)
och det var bara lustgas som kunde tillsättas då de var försent för bedövning.

"HAr ju fått något som är bättre än allt vad pengar och guld kan ge..ett liv på mitt bröst..ett liv jag ska vårda och älska..jag har mycket att leva för nu och jag fylls upp med nya energier..mitt nya mål i livet är att ge min dotter de livet hon förtjänar..En trygg framtid med sin familj tillsammans livet ut"  citerat från Todde.

"Den andra Augusti den dagen ska vi minnas Dagen då hon kom min älskade Adina Fäller blott en tår för varje sekund har blivit en far har längtat i En evighet Min älskade jeanette Du är så underbar Du är en moder nu till vårt först födda barn Dagar går förbi och natten sveper in Älskar dig kommer alltid finnas där"  citerat från Todde.

Jag vill bara visa er min lycka till er!
Är så otroligt glad för eran skull!

LYCKA TILL i livet

vi ber för denna nybildade familj!

Gud
Vi ber Dig att vaka över denna familj
Att se till att de får det dem behöver.
vi pratar inte om materiella ting.
Vi pratar om Kärlek.

Vi ber för Pappa Thord
som har haft ett kämpigt liv
men som nu hamnat mer på fötter och skaffat sig en fin kvinna och en dotter.
Vi ber för att han ska se vilken som är bäst för sin familj.
Det är inte lätt att uppfostra ett barn.

Vi ber för Mamma Jeanette.
Även hon har inte haft det lättaste livet.
Nu har hon en dotter som hon ska vårda och älska djupt.
Vi ber att Du hjälper Jeanette med alla motgångar som kommer komma.
Att Du ser till att hon håller styrkan uppe.

Vi ber för Dotter Adina
En liten bebis som har kommit till Världen
En individ som kommer behöva mycket vägledning och tillsyn.
Vi ber att du hjälper till med detta.

Vi ber för hela familjen
Ha en vakande hand över dem alla tre.
De kommer behöva dig Herre.
Vaka över dem.
AMEN


Ps 127:3-5
Barn är en gåva från Herren,
livsfrukt är lön.
Som pilar i krigarens hand
är söner födda då man är ung.
Lycklig den vars koger
är fyllt med dem.
De kommer inte till korta
inteför motparten i rätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0