Kväll med Lars

Jag ska fatta mig kort nu.
Orkar inte riktigt skriva och har Joel bredvid mig.

Okej dagen bjöd inte på så mycket men sen skrev Lars att jag kunde käka middag med henne.
Vem säger nej till det erbjudandet!?!?
Inte jag så gick över till henne och käkade lite katt ;) Mycket gott
Egentligen så var det Ris och Kycklin med svamp och någon god sås.
Men det tänker jag inte tala om.
Sen drog jag hem och böt om och väntade på Karro.
När hon väl kom drog vi till Lars och snackade lite skit innan
vi drog upp till dickens.
Lars raggningsreplik: Hörru herrn. Skule du vilja smaka på min prilla (snus)
HAHAHHA så skoj
Sen var det en kille som kom fram till mig.
Hörru tösen. Får jag ta dig??
Min första och största fråga var framifrån eller bakifrån men bestämde mig för att ignorera händelsen lite (A)
Haha Kul var det.
Vi spelade lite biljard med. MYCKET trevligt.
Jag ägde juh sönder. Ja nästan i alla fall.  Hade lite problem i slutet om jag nu måste vara ärlig (A) Haha

Sen drog vi hem och Karro tappat bort sin mobil, ger mig ansvaret att ta fram den och jag sa att det får vänta till i morgon. Vi tror att den ligger i Lars bil... Så kan vänta till i morgon... Inget tack får man,
Inget god natt får man utan bara dett MM och sen bara skita i resten.
JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ SÅNT FOLK!!!!! =(

Aja nu  när jag kom hem så hade Joel precis kommit hit =)
lite trevligt med lite nattsällskap =)

PS 118:14
Herren är min kraft och mitt värn,
han blev min räddning

Kommentarer
Postat av: Elin

Men ja sa väll godnatt när ja släppt av er?? :S

2009-08-03 @ 12:27:32
URL: http://wolfeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0