Kräftskiva, krogen + EMD

Jajajemnsan
Kom hem klockan 15 på lördagen och kvart över tre kom Lars och hämtade mig för att det var dags för kräftskiva.
Lite lagom trött sådär visste jag inte hur jag skulle orka.
Men det skulle juh bara vara jag Lars och Johan. TRODDE jag .
Riktigt så blev juh inte fallet.
det var jag, Lars, Johan, Emelie w, Micke, Malin, Emelie L, Ida. Det var fullt hus.
Haha först laga vi massa god mat. Vi gjorde lite ostpaj så man kunde bli lite mätt oxå. Det blir man inte direkt mätt på.
Men vi gjorde mat i alla fall. Sen käkade vi mat och kräftorna. Vilket jag hade massa roligt med. Mina kräftor både rappa och breakdansa. Smaka på den ni! Ah det gjorde inte de andras kräftor. Mina käkade till och med DigestiveKex. Haha








Sen efter kräftorna var det dags att spela lite spel.
Jag vet inte om ni känner till det.
Men det gäller att man håller i sitt lilla handtag.
Sen så ska man kolla på en röd lampa .
Och när den blir grön så ska du trycka så snabbt som möjligt.
Är du sist så får man en stöt. Haha
Vi var såå himla bra.
Om man säger som följande:
Alla fick vi känna hur det var att få en stöt an den där hemska makapären. Så allt slutade med att vi hela tiden bara kastade iväg våra handtag så att vi inte skulle få någon stöt.
Det var jag, lars och Johan om spelade. Sen var även Emelie L med en liten snabbis. Men men. Kul hade vi i alla fall. Hahahahahahahahaha.



Sen gick det undan när Lars och jag bestämde oss för att
vi skulle ut på krogen=)
Och inte blev det green man heller som vi hade tänkt.
Det var alldeles för dyrt inträde så vi drog till Västerås .
Först var det tänkt att vi skulle ut på Pluto.
Men de hade 23 i åldersgräns + att de var förtidsbokning.
Så vi drog till Konrad.
Jag tror vi satt i kanske 5 minuter tills första killarna kom.
Haha De var juh konstiga.
Sen gick vi ifrån dem och sedan kom nya. Haha
Sen dansade vi massor såklart =)
Riktigt bra när de öppnade upp andra delen.
Då blev det mer gammal och igenkänd musik.
Än bara massa "*****dunk"
Sen skulle man juh vara skapligt full om man tackade ja till alla drinkar och öl d ebjöd på. Oj oj oj säger jag bara.
Lars kunde juh skylla på att hon var chaufför. Men när jag sa att det var bra kollade dem lite ovanligt snett på en. Haha.
Jag vet att jag är störd men det var juh ingen nyhet.
Fick lite alla möjliga kommentarer.
Den vanligaste var hur otroligt brun jag var. (det är INTE fejk Lars)
Men kanske inte så konstigt när man satt bredvid Lars ;) Haha
Nej men brun är jag och fin är jag så det är nice =) haha
Det var en som tyckte att jag hade väldigt intensiva ögon. Haha.
Ja en intressant kväll.
Det var en kille som tvingade på mig hans nummer. Och att jag var tvungen att ringa till honom nästa dag. och ska jag säga en sak. Det gjorde jag INTE. Mohaha
Jag får inte glömma våra interna sprutskämt HAHA
Men det var en mycket trevlig kväll. Och ska tillägga att jcg höll Lars hela vägen hem till hennes pappa igen =)
Mycket stolt är jag Hihi.


Efter bara någon timmes sömn så var det dags igen.
Sala-mässan var på tur att få sig en omgång.
Vi åkte till Fagersta och plockade upp Lars lillasyster med vänner.
Sen åkte vi till Sala.
Vi gick på mässa och tog massa godis det var niiiiiice. Haha
Fick även lite alla möjliga uppgifer och saker.
Trevligt värre.
Sen var EMD där och spela haha.
Så vi kollade på dem med.
Vi tog deras autografer. JAG har deras autografer. Helt sjukt eftersom jag inte tycker dem är så bra.
Men just nu har jag deras autografer på armen min. Snart försvinner dem :D YES
Haha nej då men de var ändå OK. De tappade bort sig i texten och satte inte tonerna. hmmmmm



SÅ helgen har varit helt underbar och tänkte sluta med lite bilder =)



Kräftrona breakdansar ;)




Lar vet jag inte vad håller på med. ...


Här har vi Micke och Johan =)


Gott var det i alla fall!


Godare blev det :D Haha


Spel blev det och mycket skratt..


Jag fick en stöt utan anledning...


Här har vi EMD


Autograferna jag fick =) Haha UppochNed =)


Denna bild får avsluta min helg!!!
Mycket härj och mycket intensiv.
TACK Lars och de andra folket som gjorde min helg!! <3

Syr 6:5
Vackra ord ger många vänner,
den som talar väl blir väl bemött.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv för en skit kul helg :D Mycket som skedde and I like it ;D

2009-09-01 @ 12:58:21
URL: http://wolfeye.blogg.se/
Postat av: Linus

Så snyggt brun då ääääääääääääääääär!!!! <3

GE mig DIG

2009-09-03 @ 17:17:26
Postat av: Anonym

DU är så sjukt jäkla fint brun!

Vill ha dig!!

2009-09-03 @ 23:20:43
Postat av: Felicia

EMD äger

2009-09-04 @ 10:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0