Konfirmandläger

Nu ska man försöka sig på en liten updatering i alla fall..

Vi börjar med lite konfirmandläger.
Fredag-lördag hade vi konfirmandläger på Lindgården.
Kom dit fredag klockan 17 för att vi assistenter skulle snacka ihop oss innan konfirmanderna kom.
Sen kom dem och vi lekte lite och prata.
Sen sprang vi ner ill kytkan och hade lite andakt.
Jag och Sara hade hand om den.
Folk tyckte den var asbra så det känns skönt =)
Sen bar vi iväg och kolla på film på Lindgården igen.
Evan - den allsmäktige kollade vi på.
Haha överdubbad till Svenska Haha sååå fullt.
Men jag och Sara hade skoj i alla fall.
Sen blev det lite "sanning eller konsekvens" med några konformander.
Sen tyckte jag att det var dags att förnya detta så vi körde "jag har aldrig"  istället.
Sen blev det natti natti.

Morgonen därpå hade man inte sovit mycket.
Men upp och hoppa och redo för nya utmaningar.
Vi lyssnade lite er på Daniel och så lekte vi lite.
Sen var det dags att dra hem igen. Helt slutkörd var man i alla fall.
Mycket trevligt dygn med nya konformanderna =)


Mat 7:1ff
Döm inte så blir ni inte dömda.
Ty med den dom som ni dömer med skall ni dömas,
och med det mått som ni mäter med skall det mätas upp åt er.
Varför ser du flisan i din broders öga
när du inte märker bjälken i ditt eget? ............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0