Hemvisit

Igår kväll prata jag med min kära familj.
De ville att jag skulle komma hem!
Så jag åkte hem och sov där inatt.
Tvekade lite först pga att jag var tvungen att åka in till AF idag.
Men Kristina övertygde mig.

När jag väl kom hem så blev jag bemött av många barns kramar och leenden.
Kändes bra.
Lekte lite med Karro och tjålade lite med grabbarna.
Sedan blev det mat och sedan KinaSchack med Kristina
Där jag mot min förfåning förlorade med oväntat många drag. Hela åtta drag tror jag.
Det är INTE okej... Men men

Sen var det dags att gå och lägga sig. Det blev en kort visit men en mycket betydelsefull.

Snart blir det kräftskiva och massa gott med dem.

Känner att jag måste köra mer bil också.
Var lite ringrostig kände jag när jag åkte till familjen igår.
Men men

Snart bär det av mot Västerås tror jag
Hälsa på Joel med familj lite.

Massa trött är jag med så bör försöka ta en powernap.

Vill även tacka en okänd karl som hjälpte mig med Spotify idag!!!
En stjärna i himlen till dig!! TACK

APG 15:8
Gud, som känner allas hjärtan,
har vittnat för dem genom att skänka
den heliga Anden åt dem likaväl som åt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0