Helg 21-23 Aug

Ska försöka mig på en liten updatering.

Fredag
Så duktig jag har varit. Hade tvättstuga hela dagen.
Sen bestämde jag mig för att tvätta golven. Så det gjorde jag med.
Inte nog med det så skurade jag ut alla skåp och slängde massa onödiga saker.
DUKTIGT gjort av mig!
Sen bar det iväg hem till Karro.
Där hade vi grillning och spel.
Sista kvällen vi alla hade att träffa henne på innan hon drog till Mullsjö och studera.
Vi spelade sjömansbiff där jag kom delad etta med Eric.
Jag är nöjd.
Kvällen slutade med att jag, Karro, Fia och tobias satt och snacka lite.
Var väl iofs bara jag och Karro som prata typ... Haha Kommer sakna massor!!!
Sen gick vi hem i spöregnet.
Jag hade trevligt Hah alskar regn har jag fått för mig.
Okej man blir lite blöt om fötterna men det torkar juh igen ;)
Kom hem och fick lägga mig i en varm säng =)

Lördag
Seg som bara den när jag vaknade denna morgon.
Han inte mer än vakna så kom Tobbe och lämnade tillbaka mmin regnjacka han lånade igår.
Men ganska så snabbt var jag tvungen att kasta ut honom.
Jag skulle nämligen och träffa Karro.
Skulle agera lite fotograf igen. Karro skulle säga hej då till Jeppe...
Kul var det. Hihi
Eller ja Jobbigt för Karro kanske men.. Ah ni kanske inte fattar.
Sen stod jag och Karro och snacka ltie innan hon drog hem.
Jag sprang in och installerade Skype så jag och karro kan prata många timmar gratis =)
DET FUNGERA!
Vad duktig jag är. Oj oj oj. Haha
Sen kom Tobias hem till mig igen och vi tog en promenad.
När jag väl kom hem så tog det inte lång tid tills min underbara Sääändriiiie  kom.
Var alldeles för längesen vi lekte tycker jag.
Vi började med att handla lite käk och tillaga den.
Detta blev då resultatet ------------------>
Sen fick vi nå ryck om att vi skulle ut på krogen.
Vi sminka oss och Förfesta lite hos mig.
Även Lars kom över.
Sen drog vi iväg till Dickens blev det för kvällen.
Mycket härj och flum blev det. Vi träffad eäven Snuffe där. Mycket trevlig karl.
Haha underbart skoj hade vi i alla fall =)

Söndag
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
Haha vaknade ganska tidigt och jag fick mer besök.
Tobias kom igen...
Jag och Sadra ville i alla fall gå och äta pizza. Det var flottigt gott =)
Har inte ätit pizze sen min tid med Tim så.. Förtjänade en pizza efter nästan ett halvår ;)
De va nice ..
sen åkte min underbra Sandra hem =(=(=(=(=(=(=(
Och jag och Tobias gick hem till mig.
Där jag var alldeles för trött för att fungera normalt.
Sen ringde David och fråga om jag ville komma över och prata lite och ev spela lte Age (datorspel)
Jag följde såklart med =)
Vi spelade lite och sen drog vi till Robert och Lollo.
Där vi satt och kolla på en film.
Trevligt. Kladdkaka och Te fick vi med =) mums Haha
Sen skjutsade Robert hem mig . TACK för det <3
Väl hemma ringde Karro mig och vi updatera varandra om hur första dagen i olika städer hade varit. 
Sen var det att stupa i säng!

Det var min helg. Mer eller mindre.
Mycket härj, mycket nice.
Åh så underbar den har varit!!!

Ps 51:13-14
Driv inte bort mig från din närhet,
ta inte ifrån mig din heliga ande.
Låt mig åter glädjas över att du räddar,
håll mig uppe, ge mig ett villigt sinne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste definitivt göras om snart har saknat våra flummiga stunder tillsammans<3 Får styra upp oftare!<3

2009-08-24 @ 19:21:06
Postat av: Tobias

Haha sen kom Tobias. Tobias kom igen :P xD Men det var kul :)

2009-08-25 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0