FRIZON

Jag har varit på festival sen i onsdags
Mycket har hänt och jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta allt.
 Men ska försöka.
Först har vi haft kanonväder hela veckan.
Strålande sol och helt underbart.
Japp, jag var juh där som funkis då då .
För en viss hindrade mig för att beställa biljetter när dem kom ut så. Ah så blev det.
Träffade sjukt mycket trevligt folk.
Måste lägga ett litet slad för Dan,
vi klatscha verkligen! Underbar människa.
Mycket bra band och mycket härj.
Har skrikigt så jag blivit hes och sprungit runt så jag har blåsor under föterna men de är det värt.

Träffade bland annat Sara Kelly som är tredje person från vänster. En underbar människa med bra inställning till livet.
Lägg även märke till på bilden hur jag (längst till vänster) är brun och hur de sakta men säkert bleks ned när man för blicken mot höger. Lite kul i alla fall.

Även mycket myggbett har man fått stått ut med. Men det gör man.

Härlig lovsång och andakter.
Bra samt inte fullt så bra predikan,
Och pratar man om stämningen så är den obeskrivlig.
Alla pratar med alla och allt är så härligt.

Svårt att sammanfatta en resa kort.

Festivalen har äåven varit tung.
Mina vänner har grinat och man har tröstat.
Jag har gråtit och mina vänner har tröstat.
Tack till Eric. Vårat samtal betyder mycket!

Måste Tacka Joel som skjutsade mig till och från festivalen.
Han är den karl jag verkligen letat efter.
Detta är verkligen kärlek!! Känner mig lycklig.

I en vecka till. Sen drar han. Vill inte orkar inte.
Jag har känt mig som en bomb som är nära och explodera.
Den exploderade igår. När jag fick reda på MER lögner från Tim .
Orkar inte.

Vill lämna det förflutna bakom mig men den fortsätter att söka upp mig.
Det är ganska många som läser min blogg.
Nu säger jag er
JAG VILL INTE VETA NÅGOT OM TIM!
Han lever sitt liv nu, jag måste orka själv.
Vill självklart att han har d ebra vilket jag förstått att han har.
 Men mer vill jag inte veta så snälla släpp det!

Jag är lycklig med Joel nu!
Jag ÄR lycklig...

en stund till..
snart tar det slut ..
allt tar slut ....

Herrens frid!!


Syr 38:20
Låt inte sorgen få makten över ditt hjärta,
skjut undan den,
och tänk på ditt eget slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0