ett sönderrivet hjärta

Mitt hjärta dras i olika håll.
Allt som återstår är frustation.
Jag vill men vågar inte.
Att inte prata med dig, tar otroligt mycket av mig.
Jag vill bara säga att jag är ledsen.
Ledsen att jag bara stack utan någonting som anledning.
Eller anledning fanns juh. VERKLIGEN
Men att bara dra känns inte vuxet.

Jag vill vara lite vuxen, men känner mig som två år.
Gråter utan egentlig anledning.
Mitt hjärta känns trasigt.
Med en avslutad relation har jag slängt mig in i en ny.
Jag tycker verkligen om Joel men han åker snart.
Snart kommer jag stå med en till avslutad relation
Vad ska hända med mig?
Allt känns så frustrerande...
Jag vill absolut inte gå tillbaka till min tidigare relation
Jag vill bara ha ett värdigt avslut.....

Min hjärna säger en sak men mitt hjärta en annan.
Vad ska man göra?
Ligger hemma och gråter och blir inte klokare alls.
Joel är upptagen och ja.. vad ska jag göra?
Gråta mer och vara en liten bebis idag?

Jag vill inte att du ska veta att jag fortfarande vill prata med dig.
Hoppas att du inte läser min blogg...

Joel jag tycker verkligen om dig massor!
Jo, jag älskar dig precis som mina vänner och lite därtill.

Vad ska man göra med livet?

Pred 4:711
Jag såg ännu mer av tomheten under solen:
en man står ensam,
har varken son eller bror.
Ändå är det ingen måtta på hans möda,
och han spanar alltid lika girigt efter rikedom.
Men för vem sliter jag och nekar mig livets goda?
Även detta är tomhet och ett eländigt arbete.
Bättre två än en,
de får riklig lön för sin möda.
Om de faller kan d ehjälpa varandra upp.
Men ve den som är ensam!
Om han faller finns det ingen som hjälper honom upp.
Likaså: om två sover tillsammans har de det varmt,
men hur skall den ensamma hålla sig varm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0