Assistenutbildning

Okej ska sammanfatta allt mycket kort.
Vaknade och jag och Wiccy flummade runt en jäkla massa.
Sen drog vi till skolan å käka med Hanna och Andreas.
MYCKET TREVLIGT
Träffade även Sara som var MINST lika trevligt ;)

Sen så drog jag och Wiccy hem efter lite kortspel och så i skolan.
pratade lite innan det var dags för mig att dra mig till Lindgården.

Väl där drog vi ganska snabbt till Västervåla där vi skulle ha våran utbildning.
Började med att göra Tacos MUMS
haha igen... två dagar irad. Men det är acceptabelt.
Äter det aldrig annars så de e lugnt.
Sen så lekte vi massor sen snacka vi allvar.
MYCKET trevligt.

Sen drog vi hem.
Underbart flumm med Sara .
Det tycker vi om =)
Kommer ha så massa skoj på RfM ;)
Ser fram emot det!!

Detta bibelord förklarar ganska så bra vad jag känner just nu...
Låter det tala för sig själv.

Jer 4:23-25
Jag ser på Jorden- den är öde och tom,
på himlen - där finns inget ljus.
Jag ser på bergen - där skälver och alla höjder skakar.
Jag ser - det finns inte en människa,
alla himlens fåglar har flytt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ser verkligen fram emot rfm :D

2009-08-21 @ 08:05:05
URL: http://saradl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0